Gud vad tiden går fort, det är påväg att bli höst och jag förstår inte vart sommaren tog vägen :P
Idag har jag mannekängat mina balklänningar för David, det var inte det lättaste att få på sig dom med snörning bak på ryggen så då fick David hjälpa mig att snöra dom.
Det märks stor skillnad mellan klänningarna och jag insåg när jag prövade den sista av klänningarna. Den klänningen hade jag på min egen bal 2008 och sen dess har jag gått ner 14-15 kg.
Den satt ju betydligt bättre nu men den blev lite ihopdragen i ryggen då David fick snöra den allt som gick i princip.
Här är en bild från balen 2008 då jag hade på mig klänningen
 
 
Vi har även på allvar börjat packa och kolla vad som ska packas inför resan till Rhodos :D
Tyckte det var nyss vi beställde och då var det typ 152 dagar k var till avresa.
Igår var vi på fest hos Hjalle, det var jättetrevligt... som vanligt ;-)
Nästa helg har vi en förlovningsfest att se fram emot, Emma och Joakim :-D
Mycket planer och planering framför oss <3

1 kommentarer

Anonym

17 Aug 2014 22:08

Du var väldigt vacker i dina princessklänningar! Lyckliga jag ♥♥♥ /din David

Kommentera

Publiceras ej