Igår var det dags för kalas igen hos oss, den här gången var det jag själv som fyllde år. 28 år! Wow vad tiden går. Men livet som 28 åring känns helt okej när man har en liten Elise att spendera dagarna med ❤

Gårdagen spenderades med Elise på dagen och familjen på kvällen. Tårta och fika och presenter blev det. Jag fick bl.a. vita rosor, 20 tulpaner, ett presentkort till att gå till frisören, pengar, en parfym och en jättefin lightbox.
Jag fick även en present från David i form av att låten som han har skrivit till mig och Elise "A child is born", som Anna Lundberg framför, publicerades på Spotify och ITunes. Den officiella musikvideon finns även ute på Youtube ❤
Den låten sjöng Anna och David spelade piano till på Elises dop i somras. 
Jag får rysningar och blir tårögd varje gång jag ser musikvideon på Youtube.
Tanken på hur liten Elise har varit och alla tankar och all oro som fanns i början då vi låg inne på avdelning 56 i Sunderbyn.
Tänk vad långt vi har tagit oss på ett år :-)

Min lightbox

Kommentera

Publiceras ej