Idag har varit en lugn dag. Jag började dagen på ett härligt sätt. Jag har för första gången på 11 dagar fått sova en hel natt ostört utan att vakna av vare sig toabesök eller foglossningar! :-D 
Jag är dessutom ledig ända fram tills på tisdag så det blir mest vila nu när jag är hemma, vilket är väldigt skönt då det är så himla kallt ute. Det är -35 grader på västermalm så jag fick be pappa om skjuts idag när jag skulle till sjukgymnasten.
Eftersom jag har problem med både foglossningar och ischias sen 11 veckor så har jag äntligen fått mig en TENS apparat så jag får lite mer lindring förutom med foglossningsbältet. När jag ändå var ute så for jag förbi biblioteket och hämtade ut boken som jag hade bokat för två veckor sen. 
 
 
Så nu har jag lite mer tidsfördriv här hemma som inte involverar allt för mycket kroppsligt arbete :-P 
Imorgon är det föräldrarutbildningen igen och jag längtar :-D
Det känns så skönt att få mer information och kunna ställa frågor kring dom olika funderingarna som dyker upp längs vägen. Innan förra träffen hade jag en hel del funderingar kring olika delar kring förlossningen men nu känns det som dom flesta frågorna har fått ett svar.
Det känns så tryggt att ha en så duktig barnmorska så nära ;-)

Kommentera

Publiceras ej