Idag är en dag att fira, av många anledningar.
Idag har ängeln Sebastian namnsdag. Jag och David hade tänkt fara förbi graven och tända ljus för lilleman men eftersom det är -33 grader ute så tänder vi ljus hemma för Sebbe.
Jag tänker så mycket på lilla Sebbe, han skulle ha blivit världens finaste storebror till min och Davids lilla bebis.
Här är en bild från tidigare i höst.
 
Idag firar vi även att det är 60 dagar kvar tills lilla Vildhallon är beräknad <3 Jag förstår inte vars tiden har tagit vägen. Tyckte det var nyss vi plussade på graviditetstestet och det var den 17 juli, på min mammas 65 årsdag :-D
Jag ska berätta mer om det i ett annat blogginlägg ;-)
 
Sen firar vi även att jag bara har ett endaste arbetspass kvar att jobba tills jag går på graviditetspenning :-D
Det behövs verkligen, ibland förstår jag inte hur jag har orkat att jobba så här länge som jag ändå har då jag har ordentliga problem med både foglossningar och ischias. Jag har bara jobbat halvtid sen 8 veckor tillbaka men det har verkligen inte gått att jobba nå mer än så. Jag har legat däckad hemma efter varje arbetspass och David har fått dra ett tyngre lass gällande allting hemma men han har verkligen varit världens bästa och aldrig klagat en endaste gång!
Jag hade verkligen inte klarat mig igenom allt om jag inte hade haft David vid min sida, han är världens bästa och underbaraste man! ❤❤❤
Då David älskar nutella och jag älskar semlor så bestämde jag mig för att vi kunde unnade oss en semla från gulf ;-)
PS! Den var grymt god!! :-D

Kommentera

Publiceras ej