Tiden går så sjukt fort. Nu är det bara 10 dagar kvar till julafton.
Nästa vecka har jag nationella provet i matten.
Senaste dagarna har jag kämpat på med att hitta en balans mellan att plugga och att hantera värken. Jag har ätit Gabapentinet nu ett tag men har fått tillbaka biverkan på ögonen så idag efter kontakt med hälsocentralen så beslutades att jag skulle ta en paus från Gabapentinet igen och invänta att min doktor ska ringa upp mig i slutet på nästa vecka så vi får diskutera vidare hur vi ska gå till väga.
Igår kväll låg jag i soffan med kraftigt illamående pga värken som bara lättade då jag hade på mig tensen (ström behandling). Natten har varit hemsk då jag även fick sprängande huvudvärk (biverkan) som gjorde det svårt att somna.
Nog om värken.
På tal om att tiden går fort. Fick upp på Facebook från 1 år sen en bild på en liten Elise med sin första håruppsättning, hihi svårt att förstå att hon har haft så lite hår när man ser hennes hårsvall nu :-P
Igår och idag har hon lämnat små julklappar till hennes lärare. Dom gör ett fantastiskt jobb och är verkligen värd all uppskattning dom kan få <3
 
 
Nu blir det att vila ett tag innan jag ska ta tag i matten en vända till innan jag ska till sjukgymnasten och förhoppningsvis få någon slags lindring

Kommentera

Publiceras ej