Vilket händelserikt år det här har varit. Bloggen har inte alls funnits i mina tankar så mycket som jag hade tänkt :-P

Idag är det ett år sen min förlossning startade fast det skulle dröja ett par dagar till innan jag faktiskt visste vad som var pågång.
Nu närmar sig Den stora dagen! På söndag fyller våran lilla prinsessa 1 år!!
Tiden går fort när man har roligt 😁 
Tänk vad sjukt mycket saker som har hunnit hända sen förra året.
Att bli mamma är den bästa upplevelsen som jag har varit med om. Men jösses vilken berg-och-dalbana av känslor som vi har varit med om.
Just nu känns det som att jag är påväg att få en hjärtinfarkt ett par gånger per dag då Elise har kommit på det där med att klättra mot allt!
Hon har inte riktigt fått förståndet än och ibland går det lite väl fort 😝 
Men vilken fantastisk resa att få följa sitt barn genom hennes första år. Från att hon har lärt sig andas själv och att äta, är ju inte så lätt att lära sig då man inte skulle ha varit född än på 8 veckor, till att nu ha lärt sig att båda krypa och klättra och äta mat delvis helt själv.
Just nu ligger lillan och sover sin första vila för dagen och den här trötta mamman ska försöka få i sig lite lunch ;-)


Här är lite bilder från året som har varit och den senaste bilden tog vi igår då Elise premiäråkte sin pulka för i år 😀 

Kommentera

Publiceras ej