Jag har inte haft möjligheten att på senaste tiden att blogga så mycket då jag och älsklingen har varit hela 9 dagar uppe i fjällen :-D
Det har varit underbart att bara få umgås med David och vännerna i Kvikkjokk, man känner verkligen att man har fått ladda upp batterierna igen efter en lång vinter :-)
David har även fyllt år medan vi var där uppe så vi har firat han med god smörgåstårta och fina presenter.
Men i dag har jag börjat om att jobba efter "påsklovet", David börjar om först imorgon :-)
Det är lite skönt ändå på något sätt att komma tillbaka till vardagen även om jag älskar att vara uppe i Kvikkjokk, det var en enorm skillnad hemma från det att vi for då det var ganska mycket snö kvar här fläckvis och nu är det inte många små snöhögar kvar :-D
Det går att se gården nu lite bättre, spännande med en första vår och sommar i huset <3
Om 6 dagar är det 6 månader sen jag och David var på våran första dejt, tiden har gått så otroligt fort!
Jag trivs så otroligt bra med David och hans familj och hoppas på många långa år här i huset :-D
Ikväll har David fixat handbromsen på audin så att jag kan besiktiga om den på torsdag, kändes som en onödig ombesiktning men man vill ju att bilen ska fungera som den ska!
Som tack lagade jag en jättegod kycklinggryta som vi åt framför ett avsnitt av Grimm :-)
Vi har verkligen fastnat för den serien, spännande och händelserikt!
Nu blir det att ta det lugnt en stund och mysa med våra underbara djur innan det blir dags att lägga sig för att orka med en dagtur på Kristallen imorgon ;-)

1 kommentarer

GosMysGrisen

21 Apr 2014 20:32

Spännande att följa bloggen =) Puss

Kommentera

Publiceras ej