Idag kom David hem med en jättefin blombukett till mig! <3 Blomintresserad som jag är så gjorde jag om (efter att ha frågat David om det var okej) buketten till 2 buketter och ställde in dom i olika rum.
Jag älskar verkligen blommor och att göra buketter, kanske borde sadla om och blir florist istället för undersköterska ;-)
Sen har jag och David varit ute i trädgården och fixat lite ikväll. Själv har jag spenderat flera timmar både igår och idag ute på gården och krattat och eldat lite kvistar och klippt bort lite gammalt sly. Jag har haft mamma som sällskap så tiden har gått jättefort! Tänk vad mycket saker som blir roligare med sällskap <3
 
 

1 kommentarer

Sophia

01 May 2014 21:44

fina blommor och bra blogg :D
, vad trist din design ser ut , tråkigt att blogg.se har så tråkiga bloggmallar :( men kan varmt rekommendera denna tjej som gör jättefina designer till ett billigt pris! om du inte kan bloggdesigna själv, ha en fin kväll!

www.siimonephotos.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej