Det har verkligen varit en fullspäckad dag idag :-) 
Började dagen med att jobba mellan kl.10-15 sen for jag hem och hann städa lite innan Frida hörde av sig om ett pass på gymmet :-D
Kände mig grymt taggad och full av energi så tog fort beslutet att följa med henne, första träningspasset på väääldigt länge, det blev ett ordentligt ryggpass :-) 
Det är så himla mycket lättare att fara och träna när man har sällskap och någon som kan tagga en till att göra en extra reps ;-) 
Sen blev det 11års kalas och tårta med familjen <3
Just nu sitter jag och skissar på en ansökan om tillfällig hemtjänst då jag kommer ha problem att ta mig ur sängen imorgon :-P
Tur att jag är ledig så jag får ta det lugnt.. från morgonen iallafall ;-)
 
Bjuder på en bild från våran Rhodos resan förra året <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej