Idag blir det inte så mycket mer än att jobba ett kvällspass på Diamanten :-)
Jag har fått min tvärflöjtsbok som jag beställde här för ett tag sen med 72 disneylåtar och har spelat nu ett par dagar :-)
Det är ganska intressant hur snabbt man kommer in i det igen trots att man inte har spelat på flera år.
Fast det är svårt att spela när Wilda hör, hon ska bara yla med i låten vilket leder till att jag sitter och tokskrattar åt henne XD
Jag har även börjat planera inför påsken som jag och David ska spendera uppe i fjällen <3
Jag väntar med spänning på Davids födelsedagspresenter som jag har beställt i helgen eftersom han fyller år nästa vecka så hade jag velat få dom innan veckans slut :-D
 
Imorgon är det arbetsplatsträff som gäller, vi ska visst vara på folkhögskolan :-) Det blir trevligt, alltid lika trevligt att få träffa sina arbetskamrater från Resursteamet :-)
 
Jag har även börjat promenera mera för att få lite mer grundkondition inför vårruset :-)

Kommentera

Publiceras ej