I helgen har jag tagit semester bara för att jag kände för det :-)
Så det betyder 5 lediga helger i följd! Gud så härligt!
Så idag är jag ledig och hade tänkt ta tagit i lite lådor som inte är uppackade sen jag flyttade in hos David, sen hade jag eventuellt tänkt ut och jobba lite på gården också.
Igår efter jobbet planerade jag om liljorna som jag köpte tidigare i veckan.
 
 
Det har även börjat blomma lite blommor på framsidan av huset, det är så fint med blommor.
 
 
I helgen blir det att ta hem husvagnen från fjällen så att vi kan börja städa ur den så att vi kan börja campa snart, sommaren närmar sig med stormsteg även om den riktiga värmen inte har kommit än.
Idag är det 36 dagar kvar tills jag går på sommarsemester :-D
3 hela veckor tillsammans med David <3
Sen efter semesters så jobbar jag en dryg månad innan vi far utomlands i 2 veckor! <3
Det känns verkligen som det här kommer bli en toppen sommar!

Kommentera

Publiceras ej