Det var en tag sen jag skrev något här, det har varit fullt upp här hemma :)
Jag var med på Vårruset och där träffade jag min kära svägerska så vi gick tillsammans. Förra året gick/joggade jag på 45 minuter, i år gick jag och Veronica i snabb takt på 47 minuter :D Kände mig sjukt nöjd!
 
 
Min kära sambo har även byggt färdigt våran nya altan, David är så otroligt duktig! <3 Från det att vi började gräva bort rosenbuskarna och började riva den gamla altanen tills att den nya stod klar tog det 13 dagar och då har David även jobbat under veckorna. Så fort David har kommit från jobbet på veckan så har vi ätit middag och sen har han varit ute och jobbat till kl.22-23 på kvällen och sen upprepat samma sak dag efter dag <3
 
 
 
 
Jag har även köpt kryddor och sallad som jag äntligen har kunna plantera ut i min pallkrage :D
Det blev gräslök, dill, grekisk oregano, basilika och 6 olika sorters sallader <3
 
 
Igår var jag till frisören och klippte mig inför sommaren, mitt hår har verkligen vuxit som ogräs :-P
Imorgon ska jag och David fara till Luleå och fira att Lydia tar studenten från frisörlinjen, det kändes som att det var nyss man tog studenten själv men när man börjar tänka på det så är det ju faktiskt 6 år sen jag tog studenten. Det var även 6 år sen jag började jobba inom vården, det känns som en evighet samtidigt så har tiden gått så otroligt fort.
Nu är det dags att göra lite lunch så att jag orkar med att jobba på Diamanten ikväll! ;-)

Kommentera

Publiceras ej