Idag har det varit full fart, jag och mamma drog till Piteå kl. 9 och shoppade till kl.15 sen bar det av till Älvsbyn igen för att börja jobba kl.16 :-P
Kom till jobbet 3 minuter i 16 ;-)
Dagen har varit superrolig. En riktigt mysig dag med mamma och en trevlig kväll på jobbet :-)
Det blev mest nyttiga saker jag köpte i stan men jag köpte en superfin standklänning i orange/aprikos färg, längtar ännu mer till utlandet efter köpet men får snällt vänta ;-)
Jag måste även säga att vilken skillnad det är ute nu, när jag var på väg hem från jobbet kl.21 så var det fortfarande ljust på himlen!
Det är en av dom sakerna jag älskar mest med våren/sommaren, ljuset och värmen.
Nu blir det att mysa ner sig i soffan framför ett avsnitt av Andromeda och en kopp te och en smörgås innan det blir dags för sängen så att man orkar med arbetsdagen imorgon ;-) Imorgon vankas det lååång pass på Kristallen, 12 timmars arbetspass ;-) Det blir bra med pengar så man har råd att köpa fler sådana här goda morotskakor på Wayne's coffe i Piteå ;-) <3 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej