Idag har vi varit på folkhögskolan med jobbet.
Det är alltid lika trevligt med arbetsplatsträff, att få träffa sina kollegor i resursteamet och umgås en dag.
Vi har diskuterat Vårruset bland annat, skulle vara kul att fara som en grupp :-) Men vad ska vi göra med killarna i teamet? :-P
Sen har jag varit och handlat inför fjällen. Jag längtar massor tills vi ska dit på fredag och bara köra skoter och må gott <3
Jag har även hämtat ut Davids andra present idag <3 Bara 6 dagar kvar tills han fyller år! Jag är en sån där person som har jättesvårt för att hålla mig, köper jag något till någon så vill jag ge det typ på en gång. Jaja, bara hålla sig ett par dagar till XD
Nu ska jag gå och göra en pannkaka som vi kan ta med upp till fjällen och den här gången ska jag använda både över och under värme :-P Förra gången glömde jag ändra efter att jag hade bakat så det blev bara under värme och den blev bränd i botten XD
 
 

Kommentera

Publiceras ej