Idag har det varit en sån där mjukstart på dagen, sov till 9.20 sen klev jag upp och tog en dusch :) Idag och imorgon jobbar jag kvällspass på Diamanten. Det har kommit 8 bokningar sen igår nu inför sommaren, 7 av dom är på Diamanten :) 
Igår hade vi arbetsplatsträff på Kanis med resursteamet. Jag längtar alltid efter dom träffarna :D
Supertrevlig dag med mina kollegor från resursteamet, eftersom vi inte träffas så ofta så är det alltid lika trevligt när vi får träffas hela gruppen :)
Det var sista träffen inför sommaren igår så vi spelade lite kubb, det var premiär för kubbspelande för i år för mig. Det är verkligen ett superroligt spel i mitt tycke.
Jag föreslog för David att vi skulle spela lite kubb på lördag på vårfesten.
Det går även framåt med mitt lilla projekt ute på gården med pallkragarna. Nu är bägge pallkragarna behandlade och på plats och locket.
På fredag efter jobbet ska jag fara och köpa kryddor och sallad och plantera i pallkragarna :D
Igår var jag och mamma och Theo på kyrkogården och gick runt i det fina vädret.
Vi hälsade på Sebastian och jag rensade lite bland blommor och gamla ljus, sen gick vi förbi min mormor och morfars grav. Theo hade många frågor kring gravarna, hur svarar man en 6åring som har frågor kring gravar och vilka som ligger i gravarna? Så sanningsenligt som möjligt men ibland är det svårt att hitta rätta svaren :)
När vi gick omkring så hittade jag en grav som jag har letat efter i typ 7 månader, en kvinna som har betytt mycket för många. En idol för många av mina kollegor. En kvinna som hade en stark tro och fanstastisk livssyn, kära Beda!
 
 
 
Det har varit så skönt ute i veckan, det känns verkligen som att sommaren är påväg. Idag är det exakt 30 dagar kvar tills jag går på sommarsemester. 3 hela veckor tilsammans med David <3
 
 
Nu när det är så fint väder så ligger Wilda ute i flera timmar i sträck och solar <3

Kommentera

Publiceras ej