Dagen började med att jag vaknade kl.9... pigg! David som tycker om att sova sov till kl.11.30 :-P
Så då hann jag förbereda lunchen och hann börja baka Polkagrismuffins :-D
Problemet med bakningen var att polkagrisstängerna var kladdiga så när dom skulle krossas så blev det bara en hård, kladdig massa! Så David hoppade i bilen och drog till Coop och köpte nya polkagrisar åt mig <3
Idag är det en speciell dag för det är lilla ängeln Sebastians födelsedag, jag var tidigare i helgen och köpte en liten leksaksbil som jag och David var förbi med till graven.. Man kan aldrig förstå vilken hemsk situation det är att hamna i, att förlora ett barn. Jag minns än idag när jag fick höra att lilla Sebastian hade somnat in och att David och Marie hade förlorat sitt barn.
Senare idag när David kommit hem från kyrkogården så blir det att fortsätta ute på gården. Vi har jobbat hela helgen med att fixa saker både inne och ute. Imorgon drar vi till soptippen med ett helt släp med skräp.
Känslan är ganska skön när man vet att man börjar få lite mer ordning i hemmet, det finns fortfarande kvar lådor med saker som inte är uppackade sen jag flyttade in hos David i huset men det tar sig <3
Jag förundras varje dag hur jag kan ha haft sådan tur som har träffat en så otroligt underbar människa som David och att jag får ha han i mitt liv gör att varje ögonblick upplevas ha en extra guldkant! <3

Kommentera

Publiceras ej