Idag har det varit en riktigt mysig dag, jag fick sovmorgon och började inte jobba förrän kl var 8.
Har idag jobbat på avdelningen som jag börjad min karriär på för snart 6 år sen :-) Känns lite som att komma hem på något vis.
Sen efter en jobbet (slutade kl 13) så for jag och hämtade mamma och for och raggade omkring lite på byn.
Hann upp på graven och hälsa på mormor och morfar och tända ljus, gick även förbi Sebastian en sväng.
Efter det for vi till återbruket så att jag fick köpa en ny tandborste och tandkräm åt Wilda då hennes gamla har försvunnit någonstans i flytten. Hon vart lite nervös när jag tog fram tandkrämen när jag kom hem men det gick väldigt bra att borsta gaddarna ;-)
Sen blev det att bleka håret då jag hade fått lite väl lång utväxt, att man blev bjuden av mamma och pappa på middag skadade inte heller då David jobbar över så man slipper sitta hemma själv och äta :-)
Efter middagen blev det en promenad och tjejsnack :-D
Nu sitter jag hemma med mina djur och väntar på att mästerkocken barnversionen ska börja på tv4.
En riktigt mysig dag helt enkelt, är dessutom ledig imorgon så nu ska jag njuta! ;-)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej